Seguidors:

martes, 17 de abril de 2012

Tarda perfecta

Avui,  estic molt contenta , aquesta tarda ens hem reunit a casa d'una amiga, la Maite, junt amb la Dolors que ens ha fet de professora, és que encoixina a mà molt bé . La Maite és una màgnifica anfitriona i com una gran repostera que és, ens havia preparat un pastís de poma que estava per lleparse els dits. M'he deixat la màquina de fer fotos i no us puc ensenyar com era el pastís però si passeu pel bloc de la Maite veureu l'aspecte del pastís i el bé que ens ho hem passat .
Més tard han vingut la Maribel i la nostra profe la Lourdes Gil , llavors ja em deixat de cosir hi hem començat a xarrà je, je... i com diu la Maite això s'ha de repetir.
Nomès vull agraïr a la Maite i a la Dolors per aquesta tarda tant perfecta.






Hoy, estoy muy contenta, esta tarde nos hemos reunido en casa de una amiga, la Maite, junto con la Dolors que nos ha hecho de maestra, es que acolcha a mano super bien. La Maite es una magnifica anfitriona y como una gran repostera que és nos había preparado un pastel de manzana que estaba bueníiiiiiiiiiiisimo. Me he dejado la máquina de fotos y no os puedo enseñar como era el pastel pero si pasáis por el blog de la Maite veréis que no exagero con el pastel y lo bien que nos lo hemos pasado. Mas tarde ha venido Maribel, y nuestra profesora la Lourdes Gil, entonces hemos dejado de coser y nos hemos puesto a hablar je, je,..y como dice la Maite esto se tiene que repetir
Sólo quiero agradecer a la Maite y a la Dolors esta tarde tan perfecta.

5 comentarios:

  1. Esas tardes así, las mejores. hay que disfrutarlas. El pastel de Maite debió de estar super rico porque el aspecto no era para defraudar.Me alegro
    Un beso

    ResponderEliminar
  2. Silvia, en el blog de Maite ya había visto lo bien que se lo pasaron cosiendo y comiendo....un besote guapa

    ResponderEliminar
  3. Bueno, bueno, bueno que be que ho hem passat i que bó el pastis i que bé que hem encoixinat, estat una tarda super, super BE.
    UN PETONET.

    ResponderEliminar
  4. Es de lo mejor !!! el pasar unas tardes en buena compañía y si es haciendo lo que gusta . Mejor que mejor !!
    Besitos

    ResponderEliminar
  5. Qué pena lo de las fotos... pero bueno, me pasaré por el blog de maite a cotillear un ratito. Un besazo!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies pels vostres comentaris
Muchas gracias por vuestros comentarios