Seguidors:

martes, 27 de marzo de 2012

Dear Jane C-9

Hola noies, com una bona quilter també m'he decidit a començar el Dear Jane, no sé quan temps tardaré però espero que no gaire je, je. No sabia amb quines robes fer-lo i a l'anar a Sitges vaig veure uns fats quarters de reproducció al estand Authen-tic, em van agradar, els vaig comprar i fil a l'agulla. Aquest dissabte vaig anar a la botiga authen-tic al club Dear Jane i per sopresa meva el block que havien triat era amb aplicació una de les tècniques que més m'agraden. Aquí està el primer ,com podeu veure és el C-9.


Hola chicas, como una buena quilter también me he decidido a empezar el Dear Jane, no sé cuanto tiempo tardaré peró espero que no mucho je, je. No sabia con que telas hacerlo y cuando fui a Sitges ví unos fats quarters de reproducción al stand Authen-tic, me gustaron, los compré i me puse a coser. Este sábado fuí a la tienda authen-tic al club del Dear Jane y para mi sorpresa el block que hacian era con aplicación una de las técnicas que más me gustan. Aquí esta el primero como podéis ver es el C-9.



8 comentarios:

  1. Bueno pues aqui me tienes...unas fotos preciosas.

    ResponderEliminar
  2. Et va quedar molt maco!
    Ens veiem aviat!
    Cesca

    ResponderEliminar
  3. Silvia, este bloquecito del DJ te quedó muy chulo y la tela de fondo es una belleza!!!! Yo tengo 45 bloquecitos hechos pero hace tiempo que no avanzo con él....Un bseote guapa

    ResponderEliminar
  4. Muy chulo ! Me encantan las telas que has elegido !!

    Besitos !!

    ResponderEliminar
  5. Hola!! Veig que tens coses molt mones al teu bloc, i això que fa poquet que has començat! Gràcies per seguir-me!!

    ResponderEliminar
  6. Molt be, no???, veig que ja es pogut posar l'esquema del Dear Jane, ja m'ho explicaràs. Fins demà.

    ResponderEliminar
  7. ¡¡¡Pero qué valiente eres!!! Algún día yo también me pondré con ello. Las telas monísimas. Un beso!

    ResponderEliminar
  8. Me alegra que te hayas decidido a hacer el Dear Jane , es un trabajo de largo recorrido , pero sin duda merecerá la pena . Para mi , es de lo mejor !!
    Esa tela de fondo es preciosa !!

    ResponderEliminar

Moltes gràcies pels vostres comentaris
Muchas gracias por vuestros comentarios